OBS prioriterar körglädje men klart det inte skadar om den är något normal i förbrukningen , eller om den är snål men endå ganska pigg är jag öppen för förslag! d5 'r ju ganska pigg men snal *SORRY AMERIKANSKT TANGENTBORD* men nagon som kan ge lite info om audis motorer??
jag har fastnat f;r audi a4 2.0t quattro alskar allt med den MEN tyckte dom 200 kiwisarna k'ndes ungef'r som en 150 hk saab fwd men det kanske gar att g;ra natt at det? o da var det en 05a med 13k pa m'taren sa den var frisk!
okej 250 h'star borde knuffa pa ratt bra tycker man
hur klarar bilen detta da? t;nker pa koppling t.ex
klart allt slits varre n'r fler hk pressas ut och beroende pa hur man k;r men ifall man har lite marginal p[ grejerna eller ska man b;rja kolla efter b'ttre koppling/turbo osv?
Med bara ett chipp behöver du inte vara orolig, men köper du quattro t.ex. så behöver man ju köra full gas vid varje rödljus Men ett chipp är inga problem.
vad jag har lärt mig så har Audi med rakställda motorer torsendiff och det har inte audi a3 så det är klar fördel med a4. reserverar mig för att detta kan vara felaktig information
Då säger jag BMW M3 E36 Mycket körgläde, bra med pulver, driver på båda bakhjulen till skilland från tex 330. Lite äldre bil men eftersom det är en entusiastbil så brukar en från tex 1998 många gånger vara finare än en "vanlig" bil från 2003.