3199
Sök

Mappa Volvo 240 med optimerad B230FK

162 Inlägg
26 februari 2013
Trådstartare
Hejsan!

Som jag förmodligen kommer få höra e väll att de finns måååånga sidor om denhär frågan men jag vill ha en uppdaterad som inte är från 2000-bortglömt!

Min fråga är ni var kan jag hitta någon i Småland helst nära Oskarshamn/Kalmar/västervik som kan mappa min bil. Priset vet jag inte är billigt men vill ändå veta om det finns någon i närheten som är kunnig/rimlig i pris samt inte 100mil enkel resa! Skulle uppskatta alla svar utom grabben i ålem då jag inte hört något gott person honom.

Tack på förhand!

Mvh Jonas

Man lever bara en gång!
kolla gärna mitt projekt! :)
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=287300

66 Inlägg
27 februari 2013
man ska inte lyssna på andra utan bilda sig en egen uppfattning om saker å ting har varit med samt även kört flertalet gånger vid mappningar av allt från hpd byggen till seriösa racemaskiner samt även haft egna bilar som mappats å aldrig varit några problem så nog kan han sin sak när de gäller mappning de är ingen snack om saken även flera av landets främsta mappare rekomenderar han om man har vettigt avstånd dit ..men finns ju lite olika företag runt småland typ sandqvist motorsport i karlskorna,maxtuning,tuneitmotorsport mm så är bara å ringa runt å kolla se dock till att ha koll på grejerna man hör allt för ofta att mappningar får avbrytas pga dvs problem som uppstår oftast slarv fel av ägaren eller budget grejer som inte pallar med

turbobilar är som ljudar antigen är man född sån eller har man konventerat..!

162 Inlägg
27 februari 2013
Trådstartare
gasp88 skrev:
man ska inte lyssna på andra utan bilda sig en egen uppfattning om saker å ting har varit med samt även kört flertalet gånger vid mappningar av allt från hpd byggen till seriösa racemaskiner samt även haft egna bilar som mappats å aldrig varit några problem så nog kan han sin sak när de gäller mappning de är ingen snack om saken även flera av landets främsta mappare rekomenderar han om man har vettigt avstånd dit ..men finns ju lite olika företag runt småland typ sandqvist motorsport i karlskorna,maxtuning,tuneitmotorsport mm så är bara å ringa runt å kolla se dock till att ha koll på grejerna man hör allt för ofta att mappningar får avbrytas pga dvs problem som uppstår oftast slarv fel av ägaren eller budget grejer som inte pallar med

Okej jag tackar för ditt svar med din uppfattning av honom. Jag har absolut inget emot honom på något sätt för jag känner honom inte. Men man lyssnar ju runt lite å nästan alla har sagt att jag inte ska ta han. Jag vet ej om hans kunskap men de enda jag vill e att bilen inte ska gå sönder. Hoppas du förstår mig rätt. Men ska höra mig för lite mer på denhär fronten:)

Tacksam för ditt svar!!

Man lever bara en gång!
kolla gärna mitt projekt! :)
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=287300

Sök