3307
Sök

Ändrör 3½" in 4-5" ut

123 Inlägg
1 mars 2013
Trådstartare
hej undrar ifall det är någon som vet vart man kan köpa ett ändrör som är 3½" in 4-5" ut, billigt.

106 Inlägg
3 mars 2013
Vad har du för monstermotor som kräver 3½" tänker jag?

123 Inlägg
3 mars 2013
Trådstartare
nja de sitter ett grovt jävla 3½" stålrör fastsvetsat på 3"s röret. Så jag tänkte sätta ett ändrör på 3½" röret

106 Inlägg
4 mars 2013
Den snygga lösningen vore nog att fimpa detdära 3½" sen med klämma sätta dit 3". Behöver inte ens svetsa utan bara köra med skarvmuff. Och då lär du ha bra mycket enklare att hitta "bolt-on" grejer. nästa lösning vore att hitta en skarvmuff från 3½" ner till 3". Kommer dock se lite mysko ut när röret är större på en liten bit o sen blir mindre igen tongue Är det en bil du planerar äga ett tag till så känns det ju dumt att göra någon "special-tajikon-edition", glöm inte sätta så att mynningen hamnar bakom kofångaren. Så slipper du massa jobbig resonans o dom som sitter i baksätet kommer inte hata dig tongue

123 Inlägg
4 mars 2013
Trådstartare
bra alternativ men de grova röret gör ljudet så gött (dovt) så jag tror ändå det får bli att hitta något ändrör som passar
http://www.hova.com/andror-universal-ra … c-258.aspx
Det ändröret fast helst lite billigare.

106 Inlägg
4 mars 2013
Är det detdär mysiga gurglet du är ute efter så rekommenderar iallafall jag 3" och en fullflödes slutdämpare. Sätt sedan på någon kromad variant som slutrör så borde det ju funka?

Sök