Det börjar falla på plats, men har haft lite otur med mina beställningar på nätet på sistone... Beställde svarta silikonslangar till insugsröret, och då lärde jag mig att det är innediametern man mäter, inte ytterdiametern som jag gjorde. Slangarna jag fick var således en halv tum för stora. Nya på G, får se om dom hinner komma.
Fick även en air duct i kolfiber som hade suttit fint i fronten, om det inte bara vore för att jag inte har ett annat kjolpaket med ett större hål i frontspoilern än original, så den passade inte heller
Passar säkert nån annan, den är till salu för en schysst peng.
Sen så hade jag fästena till fjäderbensstaget inlämnade på glansförkromning. Dom gjorde ett tokdåligt jobb så det blev inte ens i närheten av vad jag tänkt mig. De skulle dock skippa fakturan för jag klagade som satan så det var ju bra iaf. Får se om jag orkar/hinner ge mig på dem med papper istället.
Crappig bild i dåligt ljus, men de blåa silikonslangarna i insugsröret är tänkta att bli svarta, får se om det hinns med innan mässan:
Ändrade mig lite och beställde nya regskyltar. Så mycket torque är det inte så det är värt att skryta om, men överladd är det ju iaf...
Skaffat mig lite spons också