TjenareLite grejer man fixa innan man drog ner till elmia under fredag till lördag!!
Två dagar innan man drog ner till elmia så koppla man in angel eyesen. tyckte det blev skit nice men vet inte om jag ska ha led potionsljusen i kopplade med eller utan för de förstör ringarna på kvällen. plus polisen kommer inte tycka om led potionsljusen
men här kommer det en bild iallafall:
Dagen innan Elmia så jobba man såklart
sen var man bort bjuden på mat hos tjejen:) men hann ändå slänga upp lite dekaler på bilen.
Dekal från Scstyling. (den blev lite sne, såg rak ut när jag klistra på den hehehe men men)
Dit med fastcar dekal för att visa stöd!!
sitter oxå två fastcar dekaler på bakrutan som jag inte har fotat men det kommer
när bild på mina angel eyes igång. men det lyser inte så bra hahah det ända man ser är led potionsljuset hehe
som jag kanske kopplar bort
en liten tråkig bild innan man skulle hem från Jönköping. taget från hotell rummet
så klart man gjorde av med lite pengar på elmia
tjejen blev galen
egen nummerplåt, plasti dip (dags att lacka fälgarna innan hälla träffen) plus gratis prov från turtle vax
vann oxå en tröja från dem som inte kom med på bilden
Har oxå beställt en nummerplåts hållare från dekaltrim.nu
Det är en lite historia i sig själv. jag gick till deras bås och beställde en hållare med
www.garaget.org/greken021 men deras typsnitt och röd färg på .org och tjejen säger det kan vi fixa kom tillbaka om 30 min. jag säger ok jag betalar 180 kr. går runt och kollar lite på bilar. går tillbaka efter en halv timme och ser att de har gjort min hållare men med fel typ snitt. och jag bara ohhhihhh nej. så jag pratar med en där att jag inte vill ha den utan med garaget typsnitt och får som svar att det typsnittet har vi ej med oss. Jaha vad gör jag då da?? det sluta med att han bjuder på frakten och han fixar en på tisdag med rätt typsnitt och allt och jag får den på onsdag
så man kunde lämna mässan glad
På vägen hem från elmia så hitta man en vakuum slang som var trasig i motorrummet så nu får man beställa en do88 slang då
kan ha varit det som är felet att motor dör när jag frikopplar efter gaspådrag. Har oxå separation i vänster däcket fram
men vinterdäcken är ändå slut!!!
Hej så länge