Måste fråga vart du handlat ditt takräcke samt läppen? Och även vad du kör för Coilisar?
Sjukt snyggt stuk på bilen!
Takräckena är biltema haha, men blir nya thule i vinter. Läppen köpte jag på ebay för 300kr med frakt (skumgummiläpp kan forma den hur du vill) och coilisarna är TA technix från styling4u som hsr funkat förvånansvärt bra måste jag säga, kostade runt 3700 om jag inte minns helt fel
Innerbelysningen hittade jag ett färdigt kit på ebay, kommer ej ihåg priset på dem dock men in o kika lite på ebay.com så hittar du nog de mesta du söker
Måste fråga vart du handlat ditt takräcke samt läppen? Och även vad du kör för Coilisar?
Takräckena är biltema haha, men blir nya thule i vinter. Läppen köpte jag på ebay för 300kr med frakt (skumgummiläpp kan forma den hur du vill) och coilisarna är TA technix från styling4u som hsr funkat förvånansvärt bra måste jag säga, kostade runt 3700 om jag inte minns helt fel
Innerbelysningen hittade jag ett färdigt kit på ebay, kommer ej ihåg priset på dem dock men in o kika lite på ebay.com så hittar du nog de mesta du söker
Då är min fråga hur du hittade det där. alltså vad säkte du på? Jag är sugen på att skaffa mig Cupra läppen nämligen men den du har var jäkligt bra!
Då är min fråga hur du hittade det där. alltså vad säkte du på? Jag är sugen på att skaffa mig Cupra läppen nämligen men den du har var jäkligt bra!
Jag och flickvännen har skaffat hund så som kanske anar så har de inte hänt något med bilen mer än att den fick sig en service i fredags men mer än så har inte hänt. Även börjat lite smått med att redigera i photoshop, inte världens bästa bilder men man måste ju börja någon stans Brorsans A4 fick också vara med på bild: http://www.garaget.org/?car=328534
Halloj! Bilen inlämnad möller bil i fredags så projektet kommer typ att stå still i cirkus 3 veckor men ni kommer få se lite andra bilder under tiden vad jag har köpt till bilen som blandat annat är nya fälgar och smått och gått
Liten update! Hemkommen ifrån störmstad igår kväll/natt och hämtade ut nya fälgarna från styling4u redan dagen därpå, däckena skulle ha kommit idag men inte sätt några däck än så länge men vi får väl se om dom dyker upp imorn men då får frugan ta emot dom för då är jag i norge på gatbil i rudskogen
Kommer nog sitta som en käftsmäll plus att jag får ner bilen lite mer på marken nu när de blir 18"
Hämtade mina nya däck i köping igår och åkte snabbt tillbaka till hallsta igen innan Impono stängde och slängde in däck och fälg så dom kunde krängas på
Kommer nog bli sjukt ballt med dessa fälgar också, inte sett någon b7 med dare fälgar än
Blev lite mer stretch på dessa då jag tyckte de blev lite för lite på dom andra fälgarna, så nu blev 215/40 på 9,5" fälg. Blev grymt
Halloj! Ringde möller idag och frågade hur fan de gick med bilen och fick goda nyheter, kanske är färdigmonterad och klar för hämtning imorn annars så senast torsdag så då sätts de igång igen (överlycklig grabb)