Köpte mig en ny bil i november för att jag hade tröttnat på gamla bilar som inte startar när det blir -1 grad. och intalade mig att jag skulle hålla den original och ha den som pendel bil. Men med dem fel man har i huvet så blir... Visa mer
bak är lysena röktonade , har gul toning till framlysena liggandes men är kluven om det skulle bli bra, emblemet i grillen och ribborna är är i chrome, men känns som om allt skulle vara svart skulle det kännas för mycket
Ah okej!, gul toning fram tror jag skulle sitta grymt bra, hm kanske men testa plasti dip? dock så kostar ju en flaska lite o blir du inte nöjd e de kanske synd, men jag tror de skulle bli super!
Okej! ska pröva, man kan ju ta bort det om man inte tycker om det
Ah okej!, gul toning fram tror jag skulle sitta grymt bra, hm kanske men testa plasti dip? dock så kostar ju en flaska lite o blir du inte nöjd e de kanske synd, men jag tror de skulle bli super!
Okej! ska pröva, man kan ju ta bort det om man inte tycker om det
Blev skitfult med toning imo. Synd på en sån fräsch och ny bil
Jag tycker inte heller om det speciellt mycket, men man måste våga pröva och variera annars så ser alla bilar lika ut! ska pröva rök tona dem annars blir det som från början med bara gula dimljus!
hallå, det är kul att man börjar få lite respons på det man gör. mycket bra med både ris och ros och ny ideer! fortsätt så! just nu har det inte hänt så mycket mer en att jag har sänkt bilen lite till. gör allt för att den ska vara så låg som möjligt. men måste fixa camber bak för det tar i skärmkanterna bak...