Köpte mig en ny bil i november för att jag hade tröttnat på gamla bilar som inte startar när det blir -1 grad. och intalade mig att jag skulle hålla den original och ha den som pendel bil. Men med dem fel man har i huvet så blir... Visa mer
Går inte det skrapar i redan som det är, skulle jag sänka mer fram skulle det inte gå att svänga och bak så skulle fälg kanten ta i karossen vid minsta grop och jag har inte köpt en bil för 300.000kr för att förstöra den:) den ska gå att använda
jaha och vad händer här, inte så mycket alls faktiskt, har vart trött på att bo i garaget så har spenderat tiden på bil träffar och lite roliga saker i stället :d Men har fått den största responsen i helgen. bilsport gillade min bil och tog lite bilder på min bil och mina två polares så ni får hålla utkik efter dem i bilsport
här kommer några bilder från helgens utflykter!
Här ser man att den börjar bli låg :d men men bättre blir det
då var de dags för en uppdatering! det känns som om de var på tiden:) har vart på många träffar och fått väldigt mycket goda kommentarer om bilen ! sist var vi till norge och gatebil, de var riktigt grymt
fast på vägen till norge så vart vi stoppade och höll på att få böter för massa små skit så vart tvungen att sparka bort towen:P och inte långt efter det så tog bilen i under rätt hårt
så idag har jag vart i garaget och valsat skärmar och smällt innerskärmarna så det ska gå och sänka lite till