Köpte mig en ny bil i november för att jag hade tröttnat på gamla bilar som inte startar när det blir -1 grad. och intalade mig att jag skulle hålla den original och ha den som pendel bil. Men med dem fel man har i huvet så blir... Visa mer
Så idag har jag vart i garaget och ställt camber bak och sänkt lite till :d men den ska ner mer i morgon och blir att rekonda den också i morgon här kommer lite bilder från idag
nu börjar den bli låg och fin hoppas att jag kan hitta några nya fälgar inom snar framtid så jag kan byta vill ha ett par breda 17 eller 18, om ni vet någon som har några skjysta fälgar med 5*112 så hör gärna av er !
och kom igen nu, skriv vad ni tycker och tänker, allt är i behov och kika gärna på bilens sida också !
ser sjukt bra ut! man vet inte om man ser en reflektion i bilens lack eller om du bara fotat något så jävla blank som den är! och jag tycker dom där fälgarna sitter som en smäck personligen! du har inte funderat på någon toning på rutorna? typ 45% runtom?
ser sjukt bra ut! man vet inte om man ser en reflektion i bilens lack eller om du bara fotat något så jävla blank som den är! och jag tycker dom där fälgarna sitter som en smäck personligen! du har inte funderat på någon toning på rutorna? typ 45% runtom?
haha och nu är den inte ens blank, på lördag är den blank ja dem sitter riktigt bra på bilen ! ja toning vore nått !
så då vill jag tacka alla som vart med den här helgen ! den har vart grym:) några som vart med är Violent, sthlm(s)low Wescrap Wwwd westaroze juice crew
nu har jag även bottnat coiloversana fram så måste svarva av med på fjäderbenet så att det går att sänka lite till bak har jag tagit bort ena ställmuttern och den som sitter kvar är i botten, måste även pröva att valsa bak igen för det tar i rött mycket:(