Köpte mig en ny bil i november för att jag hade tröttnat på gamla bilar som inte startar när det blir -1 grad. och intalade mig att jag skulle hålla den original och ha den som pendel bil. Men med dem fel man har i huvet så blir... Visa mer
den här veckan har vart rätt stressig men ändå så har man hunnit med rätt mycket, kul har de vart i alla fall! 4 studenter och bugrun och bilutställning på westerqvarn:P börjar med en bild från västeråsträff 2
och nu till bugrun, det har vart en riktigt grym helg, lärt känna nya människor och fått grymt mycket tips på vad jag kan göra med bilen och det är grymt att det är så pass många som gillar den ! det är riktigt kul att höra
har även fått dit en VIOLENT klibba i framrutan!
nu är den riktigt låg, det går inte att åka speciellt mycket lägre än så här
Ser riktigt bra ut! Men känns det inte som att violentklibban är i vägen för synfältet?
jo den hamnade lite långt upp, men ska byta ut den och då hamnar den lite längre ner mot motorhuven
den ska vara i någon annan färg så att den syns mer så kan man sätta den ända längst ner, men bilen används så lite så klibban gör inte så mycket just nu, pga att jag inte har nått kötkort:(