SLKn står nu nedplockad och lite godis är inköpt. Nu när jag för andra gången skall lacka om och "modifiera" bilen undrar jag vad jag gjorde mindre bra förra gången så att jag slipper göra om misstagen. Kolla gärna på bilderna och kom med lite kritik, vad ser mindre bra ut med bilen, finns det något som skulle se bättre ut etc.
Jag förstår att smaken är som baken och att det är jag som väljer hur jag vill ha bilen men lite fler åsikter kan aldrig skada.
Färgen, och mattsvart huv. Den hade sett bra ut i blanksvart tror jag med några andra fälgar och sänkt Kanske någon slags läpp på stötfångaren fram? Byta ut utblåset?
Somliga kallar det lyx, Mercedes Benz kallar det för standard.
Dagens planer ser ut såhär: Hela bilen skall bli vit med svarta lampor runt om. Nya svarta fälgar (inte bestämt mig för vilka). Inredningen skall sys om jag väntar just nu på en pris offert från två företag dok har jag inte bestämt mig för vilken färg/färger jag skall använda. Nytt halvsystem dvs bort med japsdämparen
Edit: Vet inte om jag vågar sänka den där framme då jag tidigare hade ett par 19tums fälgar som tog i skärmarna varje gång jag körde över minsta gupp.
på med ett par AMG fälgar, dom från E55an 99 ser sjukt bra ut på SLK i mitt tycke! Eventuellt C63 kopior (18 tum)? Ha inredningen svart med vita detaljer!
Mattias_Vejdeland: Vet du överhuvudtaget vad dyslexi är????
Stoner_fuzz: Efter en kväll på garaget vet alla vad dyslexi är.
Som sagt den gröna färgen är ingen hitt på merca! Men som du sa Vit med svarta fälgar kan nog bli riktigt snyggt
ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ กิิิิิิิิิิิิิิิิิิิิ
Audi <3
Jag hade velat se dubbla utblås och större fälgar. Hela bilen mattsvart hade sett riktigt brutalt ut tycker jag.
Men det som drar ner bilen mest som den ser ut nu är fälgarna, dom är små och fula och ser ut som att dom skulle kunna sitta på vilken megane lr V70 som helst.
diskretare färg och ha bilen i en färg absolut inte mattsvart huv. Sänka och på med några snygga fälgar gärna i 19-20tum som fyller ut bra. en annan grill bort med det stora merca märket i grillen då med sen ta bort handtagen och lacka bakspeglarna i samma färg som bilen.