Hej! Suget efter ett roligt projekt blev för stort. Så nu drar jag igång med ett. Bilen är en Volvo 740GL från års 1988. Bilen är nästintill rost fri. Bilen kommer genomgå lite lackjobb, ljudbygge, styling och lite annat skoj man... Visa mer
Bilen är en Volvo 740GL 1988 som är i väldigt bra skick men som ändå kan bli bättre. Detta är ett projekt som aldrig kommer bli färdigt. Man hittar alltid något nytt man kan förbättra.
Projektet kommer bestå av lite lackjobb, ljudbygge, styling och lite smått o gott.
Det som händer just nu med bilen är att jag håller på att lacka om lite paneler och sånt från interiören. Ska försöka lägga upp bilder på allt som görs framöver.
Äntligen har Telia fått tummen ur och fixat internettet!!! Därför det inte kommit några uppdateringar! Men pga andra planer så läggs detta projekt ner! 740in ska säljas och in kommer en Volvo 142 1973 ist. Så nytt projekt kommer till hösten med den bilen. Det ända som hänt under avbrottet med krånglande internet är att lite mer inredningsdetaljer blivit lackat och ljudet fixats iordning lite bättre. Inget jag tyvärr dokumenterat med kamera.