hade en bild på min diff och såg att diffen satt åt andra hållet med andra ord så snurrar audi lådan åt fel håll tråkigt att du upptäckte det efteråt inget man direkt tänker på
hade inte en tanke på de när ja börja med de. Men va fan inget att deppa för ju :-) man håller väl på för att de är kul att bygga bilar eller hur? så nu är frågan om ja ska ta bmw låda eller s2ans bakvagn som ja har hemma på garage golvet.?
Jo bara där är ju en fördel. Vad jag har hört ska de va stadiga grejer. Ska bara fundera ut hur ja ska låsa den. Vill ha mekanisk låsning med ventil av något slag sen vidare till insuget så ja får 100% låsning när ja väl ska åka på tvären. Sen gillar ja sånna grejjer med som är just mekaniska
nu har de hänt en del i garaget. varit seg på att uppdatera men men. motorn e iallafall provstartad o de fick min motivation att bli 100% audins bakvagn har varit provmonterad men de e ännu mycket kapning och svetsning innan den e på plats. fått på lite färg invändigt med när ja drack påsk grogg o lyssna på bandit rock i fredags. kommer lite bilder när ja har mer tid. //jonte