jag och brorsan körde ifrån en Vw Corrado (stavning:S?) med våran Opel Ascona B från -82 tro ja.
När vi börja närma oss sista kurvan på RV90 in mot Sollefteå igen låg vi i 180Km/h +, på en 90väg (med vajerräcken), lite dumt, men så var det iaf, vilka möter vi då, jo polisen, skapligt nära att att leverar en matsked blött i kalsongerna, men vi bromsa in kraftigt innan första rondellen och svänga in bakom brandstation och fortsätter mot Långsele via gammvägen:)
+ att brorsan min kört ifrån en volvo v40 1,8 nånting i norge med hans V70 och husvagn i uppförsbacke:) (dock inga höga hastigheter:)...
Farsan min däremot vet jag inte om han kört ifrån några bilar på senare år, eller det har han säkert, men inte som jag kommer ihåg, men en sak är det att han tvingat upp en Saab 9-5 2,0t (har jag för mig att de va) av nyare mod i 200Km/h uppför Timrå backen, backen innan du kan se IKEA i Sundsvall, säger bara stackars den Saab motorn, nått så kopiöst va den svartrök:)
jag själv kan inte erinra mig att jag rejsat nå specielt mot något/någon :S (tragiskt)