Jaha! Fredagen är avklarad!
Vart inte mycket på banan
Skjutit slang till laddtrycket varje gång så finns inte så mycket effekt att jobba med
Letar nu lite sätt att bättre fästa slangarna på rören så den inte skjuter bort dom. Ena röret till IC slog sönder en tändmodul när slangen till det röret hoppade loss så sen var det färdigkört. Blir ju en skaplig kraft som röret flyger loss med.
Detta rör mellan IC och turbo sköts loss och tog livet av en tändmodul som man kan se nere till höger i bild.
En bild från banan! Lyckades få svartflagg för att jag sladdade lite för mycket... ;D Fick man icke göra i amatörklassen. Men för mig känns det förbannat onödigt att åka ut med drifting killarna. Dels är det väldigt mycket bilar på banan och väldigt många som kör snabbt och brett. Då blir man ju mest ivägen för dom tycker jag.
Då känns det ju bättre om man kan få hänga ut lite smått i två tre kurvor i amatör då det inte är så många på banan så länge man inte gör det när det är någon nära bakom.
Hursomhelst är jag nöjd med dagen då jag fick lite bantid och motorn höll
Sen är det ju synd att man inte kan få den effekt man vill ha men som sagt. Allt höll
Förutom en tändmodul då
Men det känns ändå som ett acceptabelt problem
Nu får maskin stå och vila sig då detta var sista körningen för mig i år!