3413
Sök

Hur kommer det sig att Volvo 7-/940 lockar så mycket brudar?

223 Inlägg
2 april 2013
Vad ni än kommer fram till så är det fortfarnade bara fula flickor och brudar under 15 som dras till volvo 7/900 smile

Avstängd
10 388 Inlägg
2 april 2013
Legosoldaten skrev:
it_mutt skrev:
OpelP1 skrev:

Men du tyckte att Vilden bad om din åsikt?

Du förstår...det där funkar bara på ena hållet wink tongue

Tolkar du det jag skrev till vilden som en åsikt kanske du borde läsa på, då det var ett påstående, kolla upp skillnaden vettja.

"Låter som..." är både en åsikt och ett påstående. Kolla upp skillnaden vettja'...eller nej just, likheten.

De som säger att lycka inte kan köpas för pengar...har aldrig ägt en Audi
Shit! -What? Rollers. -No? Yep. -Shit!

Muttley
2 april 2013
evvelayna skrev:
nu ä ja varken en blondin eller en uppblåst bimbo me stora airbags.

men ja föredrar en volvo även om den i ä sliten för då behöver en inte tänka så mö på att man måste va rädd om bilen å då har en oftast roligare om en ska va ute en kväll smile

sen kan ja ju erkänna att ja ä fruktansvärt svag för 740-940.
antar att de beror på att dom ä lätt sladdade å att man kan ha fruktansvärt roligt i en sån bil smile
(vilket man säker kan i många andra bilar me men där jag bor å på den tiden vi åkte bil hela nätterna oberoende vilken dag de va så va de ingen som visa de..)

men som någon skrev hur folket bakom ratten ä de avgörande...

Ta inte illa upp, men din stavning var rätt dålig.  Och skriva i dialekt talar såklart att man inte har högre krav än att åka runt i 5000 kr bilar

Ironi nu.

223 Inlägg
2 april 2013
tkd_rille skrev:
evvelayna skrev:

men ja föredrar en volvo även om den i ä sliten för då behöver en inte tänka så mö på att man måste va rädd om bilen å då har en oftast roligare om en ska va ute en kväll smile

antar att de beror på att dom ä lätt sladdade å att man kan ha fruktansvärt roligt i en sån bil smile
(vilket man säker kan i många andra bilar me men där jag bor å på den tiden vi åkte bil hela nätterna oberoende vilken dag de va så va de ingen som visa de..)

Ta inte illa upp, men din stavning var rätt dålig.  Och skriva i dialekt talar såklart att man inte har högre krav än att åka runt i 5000 kr bilar

Ironi nu.

Hahahahahahahaha wooooooooooooooooord!

1 412 Inlägg
2 april 2013
Legosoldaten skrev:
OpelP1 skrev:
Legosoldaten skrev:

Såg inte att jag fråga om din åsikt.

Men du tyckte att Vilden bad om din åsikt?

Frågade jag dig?

lol

5 131 Inlägg
2 april 2013
beror nog mycke på vart i landet man är. fjortsbrudarna åker me de som bjuds. sen att de är finniga pojkar i volvo beror nog på att de är mycket yngre killar som kör volvo. här i byn fick dom åka merca då det va de som erbjöds wink sen är de väl klart att dom får åka med när man är 18 å pilsk. här själv vart där å man tacka ju inte nej så länge dom hade fått bröst :p tyvärr stanna de ofta vid drömmar å tjuvtafsande från friend zone :p ne tack och lov att man blivit äldre å putsb*g med sambo så man får komma till smile

Spana gärna in mitt projekt på mercorna och lite annat :) http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=262552
eller på projektet på min caddy mk1 http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=303965

Varningar: För många..
2 552 Inlägg
2 april 2013
Dels är det inte särskilt anmärkningsvärt att man i yngre ålder blir indoktrinerad att äldre Volvomodeller är fräna och det rätta valet, och dels är det sannolikt status att åka med killarna som rattar dessa bilar.

Fast i ärlighetens namn är det väl inte märkvärdigare än brudar som lockas till äldre amerikanare. 

Undrar förresten hur motsvarande situation ser ut i exempelvis Frankrike? Flockas yngre tjejer runt Peugeot 405 och Citroën Xantia? cool

Sing loud and clear until the game is done, sing Chelsea everyone

Avstängd
10 388 Inlägg
2 april 2013
IceEyes skrev:
Dels är det inte särskilt anmärkningsvärt att man i yngre ålder blir indoktrinerad att äldre Volvomodeller är fräna och det rätta valet, och dels är det sannolikt status att åka med killarna som rattar dessa bilar.

Fast i ärlighetens namn är det väl inte märkvärdigare än brudar som lockas till äldre amerikanare. 

Undrar förresten hur motsvarande situation ser ut i exempelvis Frankrike? Flockas yngre tjejer runt Peugeot 405 och Citroën Xantia? cool

Haha big_smile tongue

Oui! Regardez cette chaude Peugeot! Mon Dieu!

(eller vad det nu blir)

Meldem
4 137 Inlägg
2 april 2013
tkd_rille skrev:
evvelayna skrev:

Ironi nu.

xD

Meldem
4 137 Inlägg
2 april 2013
Onekligen en rolig tråd !

1 436 Inlägg
2 april 2013
Det handlar om låga krav.
Billiga brudar behöver skjutsas runt mellan fester och de som gillar billiga bilar gillar i regel också billiga brudar, varför det finns ett samband. Leffe Volvokeps hoppas så klart få doppa lite överblonderad klamydiamus om han skjusar runt musen och hennes kompisar hela kvällen. Samtidigt som Musen ser det som ett enkelt sätt att få dricka och skjuts, Leffe är ju alltid ett telefonsamtal bort. Max.

Det verkar vara någon slags flockbeteende hos de som bär mjukisbyxor offentligt, har tribaltatueringar, inte klarade matte B, de som tror riksdagen är ett datum. Där verkar det höra till den sociala ordningen att man skall köra Volvo för det är svenskt och svenskar är bäst, man skall ha 34 wunderbaums någonstans kring framrutan för det är raggigt. Faktum är att det mesta går att motivera med att det är "raggigt", allt ifrån att köra med kapade fjädrar till flagnande lack och bucklor. Och det måste finnas ungefär lika många av varje kön för annars skulle de dö ut efter några generationer...

Nu får vi se hur lång tid det tar innan någon volvoraggare blir jättekränkt...

"Chaffisen tycker att det ser fränt ut. Man ska aldrig underskatta fränhetsfaktorn när man ser konstiga saker o beteenden i den här branschen. Tanken att nån kan köra i kroken finns inte i förarens sinnesvärld. Det är fränt. Det är det viktigaste."
-Åkare på facebook svarar på frågan varför en annan åkare kör trafikfarligt.

Meldem
4 137 Inlägg
2 april 2013
Caffe skrev:
Billiga brudar behöver skjutsas runt mellan fester och de som gillar billiga bilar gillar i regel också billiga brudar, varför det finns ett samband. Leffe Volvokeps hoppas så klart få doppa lite överblonderad klamydiamus om han skjusar runt musen och hennes kompisar hela kvällen. Samtidigt som Musen ser det som ett enkelt sätt att få dricka och skjuts, Leffe är ju alltid ett telefonsamtal bort. Max.

Det verkar vara någon slags flockbeteende hos de som bär mjukisbyxor offentligt, har tribaltatueringar, inte klarade matte B, de som tror riksdagen är ett datum. Där verkar det höra till den sociala ordningen att man skall köra Volvo för det är svenskt och svenskar är bäst, man skall ha 34 wunderbaums någonstans kring framrutan för det är raggigt. Faktum är att det mesta går att motivera med att det är "raggigt", allt ifrån att köra med kapade fjädrar till flagnande lack och bucklor. Och det måste finnas ungefär lika många av varje kön för annars skulle de dö ut efter några generationer...

Det är väl mysigt?
Senast redigerat av TouchOfRed (2 april 2013)

600 Inlägg
2 april 2013
Titta åt ett annat håll om det stör så jävla mycket!

SpeedFreakz Sweden
1 778 Inlägg
2 april 2013
Haha där kom de;)
Oerhört underhållande tråd:-)

BMW följer inte utvecklingen, BMW leder den!
The spirit of 76. www.76olja.nu

Cykelhatande yrkeschaufför.
241 Inlägg
2 april 2013
Caffe skrev:

Det här inlägget borde arkiveras som det bästa i Garagets historia.

577 Inlägg
2 april 2013
Haha lugna ner  er, ta inte allt så allvarligt smile

men ont  tillgång och efterfrågan

Jag kör inte aggressivt, jag kör effektivt.

Forummoderator
18 164 Inlägg
2 april 2013
Nu blev jag tvingad att läsa 80 inlägg... Fast det var rätt kul! Gott att ni inte spårar ur för mycket. Tråden är kul!

I min ungdom körde jag ibland 740/9000. Fast dessa var förvisso så nya att de sällan rullat över 1000 mil ännu... Inga fjortisar i de slädarna... Bara väl utvalda damer från samma samhällsklass.

Det fanns dock minst 2-3 herrar som "de mindre lyckligt lottade" kunde ringa och få skjuts. Den stackarn med största laddningen i bysthöjd hamnade alltid fram om MrX och MrZ fick bestämma. Dessa herrar är vad jag vet fortfarande singlar trots 38+...

Kanske fick de med sig någon suspekt dam med tveksam hårfärg och obegriplig dialekt hem men jag vet inte faktiskt. Resten lämnade skutan vid ankomst till deras destination (Där chauffören kunde glömma att komma in :-)

Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!

807 Inlägg
2 april 2013
fattar ni hur svårt det är att få bort musjuice från recaro stolar?? Därför får inte sönderblonderade halvt hjärskadade brudar åka i min supra, dom får ringa sin polare med volvon som kör runt dom tills dom blir lagom packade och köra hem dom till mig:) win win liksom:)

I'd rather die like a man, than live like a coward

Avstängd
10 388 Inlägg
2 april 2013
drazen_gti skrev:
fattar ni hur svårt det är att få bort musjuice från recaro stolar?? Därför får inte sönderblonderade halvt hjärskadade brudar åka i min supra, dom får ringa sin polare med volvon som kör runt dom tills dom blir lagom packade och köra hem dom till mig:) win win liksom:)

Slutar med att han köper "verkstadskydd" till dina stolar tongue wink

807 Inlägg
2 april 2013
it_mutt skrev:
drazen_gti skrev:

Slutar med att han köper "verkstadskydd" till dina stolar tongue wink

jaaa plastöverdrag!! att jag inte tänkt på det tidigare...

I'd rather die like a man, than live like a coward

Sök