tänkte vell ta och starta ett liten projekt tråd med bilen som de är väll inte allt för bråttom men de kommer vell nån uppdatering när pengarna kommer in blir bland annat små detaljer, billjud, utvändigt, invändigt, chips och vi får se vad man ramlar över
fan vad trevligt att nån skulle ta oskulden och börja följa tackar
Har just nu laggt en ledslinga i ytter kanten på bakljusen som är kopplat till blinkers och parkerings ljus kommer bild så fort man är med bilen i mörker
JAa har blivit lite för lugnt här nu senaste tiden pga två flytt på 3 månader och eftersom nya tjejen som jag flytta ihop med har kastat ut mig så blir de en till underbar flytt och luspank är man också men har nog kommit fram till att jag ska ta och gifta mig med bilen de är nog fan bäst de.. Men tänkte också säga att de har inte helt stått stilla har tona rutorna och blev jävligt nöjd sen han som fixa de undra om jag vilja köpa en front så kanske kommer på en sån också så fort de börjar ordna upp sig lite
stått stilla här nu ett tag pga pengar bist och fruntimmer men nu ska vi ta och rycka upp sig och komma igång med livet osv var på volvo pv och fråga om de gick och eftermontera aux i bilen men enligt dom var de omöjligt. men som man hört mycke inget är omöjligt bara fantasin som sätter gränser. så sladda över till ljusbutiken i gävle och snacka med dom 1-2 min och de hade en kabel skarv med aux så inväntar den nu så kommer de bilder sen och bedömning om de funkar bra
efter att ha blivit ifrån körd 3 gånger av nån jävla audi om de är samma eller olika låter jag vara osagt men skulle vilja ha lite hjälp om ni kan skicka lite länkar på lite trimdelar
efter att ha blivit ifrån körd 3 gånger av nån jävla audi om de är samma eller olika låter jag vara osagt men skulle vilja ha lite hjälp om ni kan skicka lite länkar på lite trimdelar
Ja då måste du göra någonting snarast Kör på Autotechs steg 1 så köper du magnetventilen. Finns ju en del att göra
gick inte så bra med kabeln så fick köpa en stereo och har kollat runt som fan hur man kopplar in de om de är nå annorlunda . och de enda jag hitta var nej går inte, de är omöjligt, och de är fiberkablar och bla bla bla