3542
Sök

Problem med en 855 t5r

2 Inlägg
11 april 2013
Trådstartare
hejsan jag har lite problem med min bil... om bilen har ståt kanske en dag och jag går ut och startar den så går den hur fint som helst och när jag stänger av den när jag har kört en bit och startar den i gen och lägger i Drive så dör bilen som att det inte  finns någon tomgång... har pratat med en verkstad och dom sa att det är till 99% bränsle relär så jag byte det men felet kvarstår.. så är det någon av er som vet va det kan vara

Fullvärdig medlem i NordicR
119 Inlägg
11 april 2013
alenmalm skrev:
hejsan jag har lite problem med min bil... om bilen har ståt kanske en dag och jag går ut och startar den så går den hur fint som helst och när jag stänger av den när jag har kört en bit och startar den i gen och lägger i Drive så dör bilen som att det inte  finns någon tomgång... har pratat med en verkstad och dom sa att det är till 99% bränsle relär så jag byte det men felet kvarstår.. så är det någon av er som vet va det kan vara

bränslepump?

Go Hard Or Go Home

2 Inlägg
11 april 2013
Trådstartare
men om pumpen pajar så gör den la nästa det på dirr inte håller på så.. funkar lite som den vill big_smile

Fullvärdig medlem i NordicR
119 Inlägg
12 april 2013
hade lite likadant på en kompis bil, bytte pumpen, sen gick han igen big_smile men innan vi bytte den så kunde en person behöva stå me nått litet och slå med på pumpen xD haha

Go Hard Or Go Home

Sök