Volvo 940ltt (team skogskatt racing) inför sommaren 2013
Började som gatbil men går numera som driftingbil =D Lövit! Stort tack till... KL Racing, TCL AB, Sportstolen.se, Do88 AB, Mr Tuning, Pulse Tattoo, LMR, Tolebro Racing, Raidopower
Fixat shortshift till M90in idag och sen kom en vän och fråga om jag ville ha en turbo hehe inge lagerglapp eller nått fel =P haha han tyckte jag skulle skippa min T19 och slänga i den i volvo haha får se hur det blir med det
Idag fick man lite saker från KL Racing, fjädrar samt spindelleder som vanligt med alla sänkfjädrar så kommer dom i rött! blää.. så slipa ner dem och lacka dem blå idag Nu blir det nog inte så mkt skruvning på ett tag då man väntar på dom sista grejerna samt delar från pulverlacken. Hoppas få ihop bilen innan helgen så man kan åka och besiktiga samt fara till Falun på bilträff om en vecka
Har skruvat hela jävla natten och helt slut nu! kl 05.30 stod bilen på alla fyra hjul igen och 07.30 på besiktningen helt underbart att man han med före helgen Då ses vi på Ica Maxi träffen i Falun i morgon gott folk!
Får ursäkta att man inte tog några bilder under arbetet, hade fullt upp med att skruva. Vart då några kort med allt på plats Nej nu ska jag SOVA! as trött...