Volvo 940ltt (team skogskatt racing) inför sommaren 2013
Började som gatbil men går numera som driftingbil =D Lövit! Stort tack till... KL Racing, TCL AB, Sportstolen.se, Do88 AB, Mr Tuning, Pulse Tattoo, LMR, Tolebro Racing, Raidopower
Hemkommen från Tolebro Racing med en bunt däck så i morgon blir det skruvning för hela slanten! Hoppas jag får ordning på bilen så ses vi på Driftbash Gröndal Eskilstuna på Lördag
Hemkommen från Tolebro Racing med en bunt däck så i morgon blir det skruvning för hela slanten! Hoppas jag får ordning på bilen så ses vi på Driftbash Gröndal Eskilstuna på Lördag
Härligt, funderar på om man ska dit och kika
Klart du ska! får jag inte bilen att gå bra igen så ska jag då sitta och njuta av gummidoften
Vart inget driftbash då bilen fortfarande gick skit Visa sig vara kamremen som gett upp Ny rem på plats nu men tändningen vägrar bli bra =/ fattar inte asså...
Ska å kolla på en garageplats idag iaf hoppas hoppas den är bra Lite svårt att hålla på med drifting utan garage kan jag säga Så har jag tur så kan jag mecka hela dagen/natten med bilen (under tak) så att man kan ta sig till meet of the month på Lördag
Har vart dålig på att uppdatera ett tag nu. Men bilen går bra igen iaf och garage i östergötland har man fått tag på Så siktar på DriftBash 31/5 med förhoppningsvis 300hk+ bara man får tag på några billiga Siemens Deka 630cc spridare så åker 19T turbon i
På vägen till garaget idag (3 varvet i rondellen) Så vart helt plötsligt hela rutan blöt hahahhaa Vattenslagen till värmepaketet sprack visst
KL Racing levererar i vanligt ordning! Lite grejer till den andra turbon samt nya slangar istället för original skiten som sprack i helgen Men å andra sidan skulle det nog behövas en motordämpare med
Lång dag i garaget igår och massa gjort Bytte lite slangar annars vart det mest utseende jobb Lackade lite fälgar, torpedplåt och framdörrar så man kom en bit påväg med slut resultatet. Borrade lufthål i kofångaren också efter 2 år skulle gjorts för länge sedan, men men nu är det gjort Slängde ut lite mer inredning med
Va ett tag sedan här nu med har så mkt medier att uppdatera så det är inte lätt att hinna med alla
DriftBash 31maj vart väl ingen höjdare då man körde av en drivaxel efter första varvet Och inte hade man några med sig så det vara bara att packa ihop och åka hem de
Vart en hel helg i garaget förra veckan så vart då någe gjort med bilen iaf - se bilder
Kl Racing och Raidopower har hjälpt till med dem sista delarna till motorn Så risken är ju lite smått stor att jag kommer spendera denna helg i garaget också hihi