3190
Sök

Saknar säkringar i säkrings hållaren Volvo S80

176 Inlägg
12 april 2013
Trådstartare
Tjenare har haft problem med mitt Abs och antisladd ett tag nu och nu ska den besiktas så tänkte ta och fixa felet nu. var inne på volvo och drog fel koder och fick fram ABS-0070 som felkod och där fick man fram tänkbara felorsaker tänkte då börja med det enklaste... KOLLA SÄKRINGARNA

Till min förvåning så saknades det säkringar till Dels ABS och några andra grejer som ni ser på bild
Frågan är finns det någon anledning att dom är urplockade eller ska man bara pröva sätta in nya säkringar och hoppas på att det funkar. blir fundersam över om dom nu är urplockade är det något fuffens med det.
https://www1.garaget.org/gallery/images/114/113999/113999-8c4c7e3e96a495a45659729fac1bf406.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/images/114/113999/113999-67db0b87444c8f6cb64b0843aa78447e.jpg

Det handlar inte om hur många hästkrafter eller vrid man har det handlar om hur man hanterar dom!!!!

Avstängd
10 388 Inlägg
12 april 2013
Tryck i, i värsta fall smäller dom

De som säger att lycka inte kan köpas för pengar...har aldrig ägt en Audi
Shit! -What? Rollers. -No? Yep. -Shit!

176 Inlägg
12 april 2013
Trådstartare
it_mutt skrev:
Tryck i, i värsta fall smäller dom

Jo det hade ju varit spännande i synerlighet ABS systemet men dom andra grejerna
vad är det 7an 8an och 8an saknas med vad är det?

Det handlar inte om hur många hästkrafter eller vrid man har det handlar om hur man hanterar dom!!!!

Avstängd
10 388 Inlägg
12 april 2013
"Coolant heater" blir ju direktöversatt "kylvätskevärmare" så det bör ju vara någon form av motorvärmare.

Tillbehör - förvärmining...ptja, som sagt, är väl tillbehör. Förvärmning för/till vad vet jag dock inte

176 Inlägg
12 april 2013
Trådstartare
it_mutt skrev:
"Coolant heater" blir ju direktöversatt "kylvätskevärmare" så det bör ju vara någon form av motorvärmare.

Tillbehör - förvärmining...ptja, som sagt, är väl tillbehör. Förvärmning för/till vad vet jag dock inte

Okey inget nödvändigt då vill säga ^^

ska ut och pröva med en säkring åter kommer med svar smile

176 Inlägg
13 april 2013
Trådstartare
det funkade big_smile gött som fan slapp jag den kostnaden smile

Avstängd
10 388 Inlägg
13 april 2013
Se där ja smile

Gott när det löser sig med så små och billiga medel smile

Sök