Som jag ser det...varför ta risken med en "stötande" dekal? Vid fel plats och vid fel tillfälle är jag övertygad om att det kan gå illa.
Om man ska tänka så där är ju allting farligt... är väl lika stor risk att köpa en saab som att köpa en stötande dekal... finns ju folk som hatar saabar också.
hahaha word! dock tror jag inte folk anser saab som stötande när det är en fin bil!
Sen är det bara trycka sig vidare. Puckot som fota visste hur man stod så man fick med hela bakruten. Tydligen så var anting 70 meter eller 40 cm det bästa alternativet.
Enligt mig så vinner den stort hahahaha
What does a 9 volt battery and a girls asshole have in common?
You know it's wrong, but sooner or later your gonna put your tongue on it
im not drunk that's just torque steer 3 MPS
Sen är det bara trycka sig vidare. Puckot som fota visste hur man stod så man fick med hela bakruten. Tydligen så var anting 70 meter eller 40 cm det bästa alternativet.
tycker bara det är kul.. själv har jag en liten text i ovankant av bakrutan där det står "Din Lyx - Min Vardag" många som vänder sig om en gång extra men ingen som tar illa vid
Senast redigerat av StarShine (22 juli 2007)
"Så länge min chef låtsas att jag har mycket lön, låtsas jag att jag har mycket arbete."
Har en som pissar på Saab i bakrutan alltid nån som stör sig, haft den i ett halvår inget hänt hittils men man ser ju jättemånga som pissar på bla saab, volvo, bmw m.fl så får väl ha nån annan på trallan snart Volvofreak89 eller nåt, heter ju de överallt förutom här
Volvo bygger traktorer, Saab bygger flygplan. Jaha vad har det med saken att göra ? inte fan ska du väl flyga med bilen eller hur ? Därför e Volvos växellådor bättre än saabs :D
Beror väl på vars man bor i för område kanske..?! Min far köpte en dekal där det står *Koranen är en bög blaska* å den har jag INTE vågat/velat ha på bilen..