2910
Sök

Bra installations guide gällande en Saab 9-3 Aero sedan T2.0 -03 (Luftfilter)

20 Inlägg
1 maj 2013
Trådstartare
Länkar till filtret, hittar ingen bra info om installaion av detta luftfilter, visst går det säkert ändå, men skulle vilja ha en bra steg för steg guide som jag dock inte hittat.

http://www.tillbilen.se/produkter/simot … rbo-2003-/

Flera länkar uppskattas och detaljerad info om hur installationen ska gå till väga uppskattas.

Tack på förhand!

20 Inlägg
4 maj 2013
Trådstartare
Är det verkligen så dålig med information angående detta filter och installation.

3 295 Inlägg
4 maj 2013
Varför inte köpa detta istället? Installation är ju inte svårt, bort med luftburk och dit med detta. Ibland brukar det följa med monteringmanual från speedparts iaf...

20 Inlägg
5 maj 2013
Trådstartare
Slave_joe skrev:
Varför inte köpa detta istället? Installation är ju inte svårt, bort med luftburk och dit med detta. Ibland brukar det följa med monteringmanual från speedparts iaf...

När det gäller liknande saker vill jag verkligen se en bra installations guide gällande varan, vilket jag inte hittat i detta fallet.

och vad jag läst så är medföljande instruktioner och info till detta väldigt dåliga

54 Inlägg
13 maj 2013
Köp det.Öppna huven kolla 10 sekunder,Sen ser du hur allt ska sitta.Är ju inte precis som att du ska bygga en rymdraket.

Sök