ska i med en b230 fk och m90 ifrån en 945 -96 i min volvo 244 -78 med allt vad det innebär. ska även försöka få det att se så orginal ut som möjligt. jag har redan börjat/ förberett en del innan jag startade denna tråd. ska även... Visa mer
ser bra ut! har en 244 75 som b230ft ska i o ska börja när som blir ju så gött stuk med gamla lysena o det så har man någon o fråga om man får lite problem
ser bra ut! har en 244 75 som b230ft ska i o ska börja när som blir ju så gött stuk med gamla lysena o det så har man någon o fråga om man får lite problem
tackar! ja tycker de med okej gott! inte säkert jag kan svara på allt men
har hållt på ett tag med bränsle bygget nu men nu är det äntligen klart! va lite bök med an kopplingarna tycker jag men snyggt blir de har dock ingen ström ur bränsle relät ingen som vet vad som kan va fel? har ström in i relät.
E de en T3/T04 snurra du skaffat?Jag körde med en sån snurra i min 940i,hade inte ladd innan 4500rpm. sen köpte polare den o portade hålet för wastegaten och polerade o tog allt gjutskägg sen hade han fullt ladd vid ca3500rpm,så de e en rekomendation att porta o polera lite
E de en T3/T04 snurra du skaffat?Jag körde med en sån snurra i min 940i,hade inte ladd innan 4500rpm. sen köpte polare den o portade hålet för wastegaten och polerade o tog allt gjutskägg sen hade han fullt ladd vid ca3500rpm,så de e en rekomendation att porta o polera lite
ja det är det, okej pyste du upp det eller skruva du på klockan? körde du med 3" dp? okej har hört det med men förstår inte vad det skulle hjälpa? wg släpper väl ut avgaser när den kommit upp i önskat ladd? eller har jag fattat helt fel??