3707
Sök

Modelanpassad bilstereo till s60. HJÄLP MEJ!!!!

39 Inlägg
9 maj 2013
Trådstartare
hejsan. jag har gått och köpt en modelanpassad bilstereo till min s60. men vet inte hur fan man ska koppla. dom vanliga sladdarna med ström o högtalare kablarna är bara att koppla in.. de va inga problem.men sen har ja en dosa med en massa kablar som jag inte fattar mej på alls. någon som kan hjälpa mej med bilder eller nått????? har även sån gps motagare måste den ligga synligt eller dom e starta nog???? snälla snälla HJÄLP MEJ

2 024 Inlägg
9 maj 2013
Svårt för dig att få hjälp så länge ingen annan vet vad du har för grejor.
Står det inte i instruktionsboken hur allt ska kopplas?

Svensk mästare Advanced Unlimited 2012 med min Citroën C5. Bygger om och avancerar till 2013
Samarbetspartners:
Ljudbyggaren, Carlenskogs, Nascom

39 Inlägg
9 maj 2013
Trådstartare
nej de gör ju inte de.. men vill se här inne om de finns nån som har köpt såm och koppla in de..

2 024 Inlägg
9 maj 2013
Men att du säger att du har köpt en modellanpassad stereo säger ju inte ingenting?
Var har du köpt den och vad är det för fabrikat och modellnamn tillexempel, dessutom tycker jag att firman du köpt den på borde bistå med hjälp, annars ska de inte sälja såna produkter.

Svensk mästare Advanced Unlimited 2012 med min Citroën C5. Bygger om och avancerar till 2013
Samarbetspartners:

Lippaii
9 maj 2013
Du kan hitta en del guider på youtube smile!

39 Inlägg
9 maj 2013
Trådstartare
men vad ska ja söka på.. ge mej länkar

CAD-konstruktör
1 392 Inlägg
10 maj 2013
ISO-kablage som man har till vilken eftermarknadsstereo som helst kanske kan fungera?

Behöver du ha något uppritat så hör av dig!

2 024 Inlägg
10 maj 2013
Har du köpt den på bluepower så kontakta dem, de måste ju skicka med nån form av monteringsanvisning! Om inte tillverkaren till kinesskrotet fixar det så får ju de som säljer den fixa det, sånt ansvar ingår om man ska sälja produkter.

Samarbetspartners:

1 400 Inlägg
10 maj 2013
Ta några bilder och lägg upp här så kan vi nog hjälpa dig.

Ms-sound @www.criticalmassaudio.com

Sök