Hermed lidt billeder af konstruktionen.
Bagtøj, drivaksler, nav, skiver og bremsekalibrer bliver fra Ford Sierra 2,0 is og det forreste bliver spindler, nav skiver og bremsekalibrer fra Mazda mx5/Miata.
Konstruktionen af de bagerste ophæng er taget direkte fra bogen, og er tilpasset så sierra delene passer direkte på. Her har jeg valgt at forstærke beslagene inde på rammen hvor armene er monteret.
Forhjulsophængene har jeg konstrueret om så de passer til Mazda mx5 delene, og det er endt med en rigtig god hjulgeomatri, hjulstørrelsen er 16x8" med 195x60 dæk. Støddæmpere er fra en yamaha R6, men det er endnu ikke fastlagt da jeg ikke kender vægten/vægtfordelingen endnu. Tandstang og servopumpe bliver fra en Saab 9-3 eller en Audi.
Det er lidt svært at se, men på venstre side har jeg ændret på monteringen til støddæmperen for at kunne ændre dæmpervinklen fra 45grader til 35 grader, da en dæmper der sidder i 45 grader kun har ca. 70% af dæmpningsgraden af en der står lodret på affjedrings bevægelsen. 35grader er ikke optimalt men bedre end 45.
Set oppefra
Fra siden
Det var lidt groft om grundkonstruktionen.