Volvo pv444 1957 Custom plåtbredning B20 turbo med luftfjädring Sidan 65 svetsa rikta och spackling påbörjad.
Vart sugen på en pv vintern 2013 ett projekt som skulle bli en snygg sommarbil. Har nu bestämt mig för att göra en projekt tråd av bilderna och bygget så ni kan följa vad som händer. Det mesta byggs om eller justeras efter mina... Visa mer
Supersnyggt, ser otroligt proffsigt ut Denna PV kommer knappast att börja rosta igen
Ojsan ja nu får jag bugga och tacka Nej får hoppas jag slipper det. Dock är det lite rost prickar på vissa ställen på insidan man aldrig kommer lyckas komma åt. Men man får försöka göra rent så gott det går och spruta in färg och tunnflytande rostskydd överallt så ska det nog hålla också
Nu vart jag sugen på att bygga lite PV igen hoppas vädret är på min sida så man kan slippa lite ute så man kan börja göra klart för att byta innertröskel fram och golvet fram Sen passa in dörren och slutligen byta tröskeln.
inte sett denna årojekttråd förräns nu, du får ju säga te mig när du startar projekttråd pojkvasker Ser förbannat bra ut! kul att du har så mycket tid för bilen, vart du nu får den ifrån ?? kommer följa detta!
inte sett denna årojekttråd förräns nu, du får ju säga te mig när du startar projekttråd pojkvasker Ser förbannat bra ut! kul att du har så mycket tid för bilen, vart du nu får den ifrån ?? kommer följa detta!
Okej haha ja tydligen får man göra det med dig Hahah mycket tid för bilen jadu beror på vad man gämför mot men du har väll sådant där fruntimmer som tar tid du skulle jag kunna tänka mig.
Tackar tackar
Tumbleweed skrev:
Jävla bra jobbat!!!!
Helt rätt o blästra hela, då har man inga överraskningar, utan bara ren info var man ska lägga krutet )
Tummen upp och detta följs!
Tackar så hemskt mycket
Oja tänkte det skulle vara himlans skönt och praktiskt att blästra men det kostar väl mycket tänkte jag. Men hittade blästringsfirma i närheten ringde frågade och kostade ju inte många kronor så det var det värt och man ser direkt allting som är fel och måste bytas som du säger Tackar tackar roligt med fler följare
Glömde ju bort detta projektet, la aldrig prem men nu så! SKITSNYGGT jobb! Rent och snyggt och sanna skaparglädje, mer sånt!!
I'm not a complete idiot, some parts are missing!
Birdy Birdy in the sky, Fell a Poo Poo in my eye, Me dont care Me dont cry, Me just happy cows dont Fly!
har hänt endel mera sedan dessa bilder har endel bilder men inte på allt men ska få ork så åker dom upp med sen. Sommarjobbar denna vecka och 1 vecka till sen får vi se om man tar ett ryk med pven dock måste endel ficksas på 244an innan vintern med så blir lite prio på den faktiskt först.