Volvo S80 2.5T -07: Göra den lite gubbiga bilen mer ungdomlig
Då var det dags att börja göra i ordning bilen så man själv vill ha den :) Jag har ägt bilen sedan våren 2012 och till en början var det bara sjukt skönt att bara ha en bil igen. Men sedan slog något slint i huvudet (som... Visa mer
Jaha så det är du som glider runt i "den svara s80n" i Borlänge hehe! Jag kan ju säga att det inte var så enkelt som man trodde när man skulle byta till ledljus i p-ljusen, men som du säger så underlättade ganska mycket med en näbbtång
Precis lagom spiler.. lackas den i samma färg som bilen sen eller?
Den är lackerad i bilens färg Kanske syns lite dåligt med tanke på att bakluckan är vaxad och spoilern är dels ovaxad och sen smutsig efter alla finger/handavtryck efter monteringen.
Precis lagom spiler.. lackas den i samma färg som bilen sen eller?
Den är lackerad i bilens färg Kanske syns lite dåligt med tanke på att bakluckan är vaxad och spoilern är dels ovaxad och sen smutsig efter alla finger/handavtryck efter monteringen.
Då förklarar det varför jag tyckte den så lote matt ut mot bakluckan
Tror att det varit lite mycket folk som kört i Polestar i sina bilar, det har dröjt ända tills nu innan jag fått fatt i ett så kallat owners package
Så då blir ju självklart nästa fundering: Jag har tänkt att ta bort emblemen på bakluckan, men man kanske skulle ha behållt 2.5T och även satt dit Polestaremblemet? Eller ska man ta bort allt? Det tåls att fundera på
Så då blir ju självklart nästa fundering: Jag har tänkt att ta bort emblemen på bakluckan, men man kanske skulle ha behållt 2.5T och även satt dit Polestaremblemet? Eller ska man ta bort allt? Det tåls att fundera på
Nu när man ser det så skulle jag köra utan emblem ;D Eller med bara VOLVO (nya)
Var faktiskt helt inne på att göra så innan jag började hålla på, alltså byta ut VOLVO-texten mot den nya. Men jag vet inte, är inte riktigt lika sugen på att göra det längre