I princip hela systemet förutom pumpar, fuelrail o BTR, men kommer koncentrera mig på det i bagaget o spridare för tillfället, för det är där jag har haft mest problem, o vill gärna hinna få ut bilen o köra nått innan säsongen tar slut med så resterande blir till vintern
Supra_robin skrev:
fan kommer bli gött nu blir man nyfiken va ska göras om i bränsle systemet? såg att du ska ha ny catchtank men vad mer
Färdiglackat inkl rostskyddsgrundat (glömde ta kort på de bara ) självklart lackat i Supra-svart med så nu är det bara att sätta igång o bygga bränslesystem
Gjorde vibrationsdämpande stöd som pumparna kommer stå på utav lite slang förhoppningsvis så tar det bort lite vibrationer och ljud iaf dessa pumpar låter nått förbaskat
Pumpar, filter o catchtank på plats nu börjar det likna nått
Grym bil följer och ser vars detta slutar, gillar alla små detaljer du fixar som gör så mycket på helheten under huven osv
En fråga bara.. på varje bild där turbon syns så frågar jag mig själv undra när han får ladd med det där monstret.. så till frågan hur mycket ketchupeffekt är det, när börjar den bygga ladd och när har du fullt ladd ?
Jo ketchup effekt kan man nog milt sagt snacka om ja, fullt ladd vid ca 6K rpm
Havetsfasa skrev:
Grym bil följer och ser vars detta slutar, gillar alla små detaljer du fixar som gör så mycket på helheten under huven osv
En fråga bara.. på varje bild där turbon syns så frågar jag mig själv undra när han får ladd med det där monstret.. så till frågan hur mycket ketchupeffekt är det, när börjar den bygga ladd och när har du fullt ladd ?
Jo ketchup effekt kan man nog milt sagt snacka om ja, fullt ladd vid ca 6K rpm
Havetsfasa skrev:
Coolt
Folk brukar säga att det är som att få en hästspark i arslet när de bär iväg men jag skulle gissa att de här är mer som en dynamitsmäll