Då var bas och stereo inhandlat till bilen! Tack BRL i Örebro för underbart bra hjälp! Mer info om vad det vart finns inne på min bil http://www.garaget.org/?car=327611
Lite bittert att man inte åkte på bimmers of sweden idag, men blir att åka iväg och hämta en par svarta njurar idag ist! Sen så kommer det ut bilder från helgens ljudkoppling senare idag eller imorgon
Då har man gjort en liten avstickare, vart och köpt mdf för att bygga upp en ordentlig botten i bakluckan för basen att stå på. Har ju märkt nu att en tunn liten plastbotten inte är det ultimata;)
Var på västerås träffen igår och då fick de för sig att stoppa för att på deras dator stid det att min bil var intagen eller vad det var:s sen på en gång så gick de igenom hela bilen och kollade alltting
Bara för jag kan så kommer nog blilen dippas i sommer eller mot hösten, stora problemet är väl färgvalet, men just nu lutar det mot mattsvart eller smurfblå!
Bara för jag kan så kommer nog blilen dippas i sommer eller mot hösten, stora problemet är väl färgvalet, men just nu lutar det mot mattsvart eller smurfblå!
Mattsvart!
Lutar mot det nu, men fortfarande någon månad kvar;)