beror ju lite på storleken på fälgarna och om bilen e sänkt osså! jag kör med 18x8,5" et13 (+5mm spacers) fram på min utan problem!
dessa hade jag tänkt isf vet ej tum på dom men ska kolla det ! nää den är ju orginal vad jag vet fast ändå låg bak till. aah okej najs menar att de lär går att lösa om man köper dom tackar för svar!"
beror ju lite på storleken på fälgarna och om bilen e sänkt osså! jag kör med 18x8,5" et13 (+5mm spacers) fram på min utan problem!
dessa hade jag tänkt isf vet ej tum på dom men ska kolla det ! nää den är ju orginal vad jag vet fast ändå låg bak till. aah okej najs menar att de lär går att lösa om man köper dom tackar för svar!"
se upp där bak bara om den är lite låg, jag fick banka till skärmkanterna på min där bak när jag körde med 18x10" och 255 däck! men då hade jag slutkörda sänkfjädrar på
enda sättet ja kommer på e ju om man svarvar/fräser av lite från fälgen där den ligger mot navet, men de e nog inte så bra! en skärmvals kostar ju runt 1000kr och de går att göra själv, går säkert att hyra med