Layoutmässigt så ser det snyggt ut... Har redan vant mig vid utseendet.
Fast jag tycker att det ser lite konstigt ut med olika design... (blå för flikar, gråskala för undermenyn (med länkarna) och så carbon/chain tema på allt annat...) Skulle iaf vilja ändra färgen på dom blåa flikarna till något åt det gråare hållet, för att matcha allt annat. Eller kanske till rött för att matcha loggan?
Det är för att gamla filer ligger i cache. Reloada sidan ordentligt några gånger när det ser konstigt ut så försvinner problemet för alltid. (Jag har skrivit det tydligt i den här nyheten också)
"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Det där är en webbläsarbugg. Problemet kan uppstå när man scrollar ibland. Vad du behöver göra är att ta hem en nyare version av webbläsaren du använder, alternativt en helt ny (läs: firefox 2.0)
Men jag ska titta mer på det för och se om det går att komma runt på nått sätt.
Jo förresten chrizz....när man ska rösta på en bil, då kunde man ju skicka en kommentar och rösta samtdigt. Men de verkar som att man inte kan göra de nu ju .....har du tagit bort den funktionen?
Jo förresten chrizz....när man ska rösta på en bil, då kunde man ju skicka en kommentar och rösta samtdigt. Men de verkar som att man inte kan göra de nu ju .....har du tagit bort den funktionen?
Den är borta. istället finns "Slumpa bil efter röstning"
Den är borta. istället finns "Slumpa bil efter röstning"