En Cheva 55a har man alltid drömt om, men...nu har det blivit verklighet! Med mitt tycke o smak ska denna förvandlas till en old school gasser! Det kommer bjudas på bl.a tunnelram, fenderwell , och uppskurna hjulhus ! Jag hoppas... Visa mer
Sköning med knasiga idéer, förvirrad, sjuk& glömsk
6 509 Inlägg
26 juni 2013
Tumbleweed skrev:
Nån stackare som ligger på ett par fenderwell headers?
Motorn börjar få rätt utstyrsel, saknar insug o headers nu!
Du det är du inte ensam om att jaga. Satan i gatan så dyr dom är nya still SB till 55-57 chevy , jag satsar på att bygga om två 4-1-långrör jag har liggnade, ska du ha till SB eller BB ?
Du det är du inte ensam om att jaga. Satan i gatan så dyr dom är nya still SB till 55-57 chevy , jag satsar på att bygga om två 4-1-långrör jag har liggnade, ska du ha till SB eller BB ?
Smallblock.... Bigblock är lättare o billigare o hitta, till och med hansen racing har till BB..!
Sköning med knasiga idéer, förvirrad, sjuk& glömsk
6 509 Inlägg
26 juni 2013
Tumbleweed skrev:
farbrorbozze skrev:
Tumbleweed skrev:
Smallblock.... Bigblock är lättare o billigare o hitta, till och med hansen racing har till BB..!
Säg till om du hittar till SB för rimliga priser, visserligen har jag hört att det går & byta toppfläns&bocka om rören på BB fenderwell för att passa SB , Flänsar till SB har jag köpt av Thojo.se