Jag kommer att köra 195/40 fram och 235/40 bak. Fälgarna är 8.5x17 fram och 10x17 bak. Bak kommer bli tajt! Ska fixa lite camber och valsa lite så får vi se. Kanske åker på skärmbreddare?
Ohana means family. Family means nobody gets left behind or forgotten! Insta @ HAST
Nu har mina spacers från nya sponsorn Spacer.se kommit! Måste ju säga (inte bara för att jag är sponsrad) att jag blev redigt chockad över hur fort det gick att få något specialtillverkat! Skit trevligt företag att ha göra med. Sen att kvalité och passform är något utöver det vanliga gör det inte sämre! Så nu går Borbet fälgarna på! Behövs dock en del camber och valsning! Nya däck är beställda och kommer i veckan. Blir det Vallåkra kanske?
Senast redigerat av _Hast_ (3 augusti 2013)
Ohana means family. Family means nobody gets left behind or forgotten! Insta @ HAST
Fränt projekt, Alltid haft en förkärlek till (Enligt min mening, arbetsfordondet) Caddy. Går att få dom Asfeta med rätt stuk, vilket du lär lyckas klockrent med, Skit snygga fälgar förresten! lär göra sig kanon på bilen.
Skoj med erat intresse gubbs! Hade beställt däck ifrån dackonline.se skulle fått mina däck idag. Det fick jag också, dock var bara 2st rätt (framdäck). Så har mailat dom nu. Har dock hört skräckhistorier om Däck Online när det är fel från början. Hur som helst, tryckte på dom nya däcken på fälgarna fram. Lite stretch är det allt! Alldeles lagom enligt mig