hehe på 10" kan du köra 215/40 så går de sänka mer
Jo det vet jag, men tycker det bara ser mongo ut Vill jag sänka den mer sen så måste jag börja se över oljetråget också, för det är farligt nära nu
haha nja vettifan om det blir så mycke stance över det hela Mexiflush snarare
Ligger något i vad Larssa säger! Du får nog valsa en hel del om du ska lyckas få de däcken att krypa in innanför. Kan förstå grejen med att inte ha monsterstretch (skjuter mig själv lite i foten nu då jag kör på 225/35 på 10" bred fälg) men vill man kunna få ner bilen på för breda fälgar så är det nästan lösningen. Du skulle nog satsat på lite smalare däck i min mening eller då rulla ut skärmarna en hel del för att få in en sko imellan är inte acceptabelt
Jag tar och svarar lite på allas här istället för att citera!
Skoj att så många tycker att det blir bra! Men till sänkningen då, kommer snart bilder som visar hur den ser ut i dagsläget. Bak är den alltså maxad nu. Jag vet mycket väl att den behöver bli lägre men jag får fixa egna fästen för det. Tar en påminnelse här om att det är bladfjädrar bak. Hade jag kunnat köra coils bak hade livet varit enklare! När jag skulle köpa däck hittade jag inga 225:or som inte skulle köra mig bankrutt, då jag räknar med att byta däck varje säsong pga cambern. Men vid nästa däckbyte ska jag nog allt få tag på ett par 225:or. Men som det ser ut nu ska den då ner lite till och så ska det valsas. Nu måste jag justera in den fram också, för där snackar vi utrymme mellan hjul och skärmkant. Ungefär 2.5cm ligger det på nu. Men det ska inte vara några problem! Hoppas jag förklarade en del här!
Ohana means family. Family means nobody gets left behind or forgotten! Insta @ HAST
Jag lovade nya bilder så här har ni dom! Ser man sänkningen bak lite bättre med. Dom flesta utav er har antagligen inte en aning om vad jag jobbar jag med, men jag är hursomhelst tidningsbud, där jag kör en Caddy som tidningsbil, så då tog jag och ställde min bredvid jobbets Observera dock att det är en ojämn uppförsbacke, så ska försöka hitta en annan Caddy som står plant.
Ohana means family. Family means nobody gets left behind or forgotten! Insta @ HAST