Satt och letade stolar till Caddyn, då jag aldrig tyckt om original, samt att dom saknade all möjlig justering, fanns bara rygglutning och längd. Hur som helst, jag hittade ett par stolar på blocket jag tyckte verka bra, det var 2stolar till vad han trodde var Passat, jag själv anser dom vara till en Touran. Han hade lagt ut dom på 500kr, tyckte det verkade lite bra och smsade och frågade ifall det stämde att det var 500kr för båda, det var det! Slängde mig i bilen på lördagen och körde till Motala, ungefär 35mil enkelresa därifrån jag bor. Men det fick det vara värt. Stolarna var lika fina i verkligheten som dom var på bild, och då lyckades jag ändå pruta en hundring till, så 400kr för 2st stolar?! 200kr stolen, herregud, trodde jag var omöjligt.
Så var ju inget annat än att ta hem dom, dammsög ur dom och körde ångtvätt på dom, ska fräscha upp dom lite till sen tänkte jag.
Men dessa har ju mer inställningar då givetvis, svankstöd, ryggjustering, höjd och längd. Går att sänka så mycket så man nästan inte ser över instrumentbrädan, haha. Passargerar stolen har en klart rolig "bord" funktion, bläddra längre ner så kommer ni förstå!
Utöver det så är stolarna mer skålade och man sitter betydligt bättre, så jag är nöjd!
På vissa bilder ser tyget lite konstigt ut men det är bara för att det inte är helt torrt efter ångtvätten, tyget är jätte fint egentligen!
Passade på att göra rent under stolen givetvis, hittade lite allt möjligt roligt sen förra ägaren! Tog även och rev ut mellanväggen, ska nog göra något annat där