Lowered cars are like girls and their high heeled shoes. She can't run in them, they're uncomfortable, and incredibly impractical...
But there's no arguing how good she looks in them!
Verkar vara en trend att skriva i din tråd att man ska måla sina bromsok, såååå... jag ska också måla mina rostok! ;D
Hahah ja det verkar vara så, bäst du gör det för annars verkar du vara utanför
Aa, får nog åka bort och köpa lite färg idag, för om man kollar min projekttråd så verkar jag vara VÄÄÄLDIGT utanför! haha Ne men de blir faktiskt ett stort lyft när man gör sånna småsaker!
Verkar vara en trend att skriva i din tråd att man ska måla sina bromsok, såååå... jag ska också måla mina rostok! ;D
Aa, får nog åka bort och köpa lite färg idag, för om man kollar min projekttråd så verkar jag vara VÄÄÄLDIGT utanför! haha Ne men de blir faktiskt ett stort lyft när man gör sånna småsaker!
Jag har färg figge
Lowered cars are like girls and their high heeled shoes. She can't run in them, they're uncomfortable, and incredibly impractical...
But there's no arguing how good she looks in them!
Jag har färg figge
Jäklar ja! Dock så e jag osäker på om jag vill ha röda bromsok
Äntligen är brorsans bil tillbaka efter lagningen från Möller!! Har varit ett jävla strul där att dom sagt att bilen varit klar och vi kommer in för att hämta den och den är halvklar och så vidare, men riktigt bra resultat måste jag säga, Inge färgskillnader eller nått liknade
Tvätta bilen lite snabbt idag för hon stod där skämdes för hon var så skitig, Väntar fortfarande på min förbannade spacers till framhjulen då knappt framhjulen syns
Här kommer lite bilder på vad som hände idag, satt på spacerna och sänkte lite extra så den vart stummare med mitt meck
Innan jag satt på spacerna: Efter mina 15mm kom på: äntligen lite poke Även tyckt att den varit jätte mjuk i fjädringen som en sur volvo med kapat, så testade biltemas trix och blev svin bra, ni ser att jag håller på att sänka med såhär ser dom ut, körde 4st per fjäder och det blev mycket bättre än innan Kom med både bra och dåliga saker då det är första gången jag testar dom här gummisakerna Sänkte även lite till fram men kommer sänka den mer någon dag