3609
Sök

Titanfälgar (märket), hjälp fort!

11 Inlägg
4 juni 2013
Trådstartare
Är det någon som har någon erfarenhet av alufälgar som heter Titan 93705 7Jx15H2? Skulle nämligen behöva hjälp och veta vad hålet i mitten har för diam. Ska svarva centreringsringar och har inte tillgång att se hur stor diametern är och hittar inte åt det någonstans på google..

Tacksam för snabba svar!

Forummoderator
26 373 Inlägg
4 juni 2013
Är det inte enklare - och snabbare - att du..mäter upp det själv med ett vinkelmått?

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

Bärs!
3 456 Inlägg
4 juni 2013
Mack skrev:
Är det inte enklare - och snabbare - att du..mäter upp det själv med ett vinkelmått?

Absolut ett vettigt förslag, om inte:

Per-Gunnar skrev:
Ska svarva centreringsringar och har inte tillgång att se hur stor diametern är och hittar inte åt det någonstans på google..

Garaget.org peakade 2008.

Forummoderator
26 373 Inlägg
4 juni 2013
Aga_Diff skrev:
Mack skrev:

Per-Gunnar skrev:
Ska svarva centreringsringar och har inte tillgång att se hur stor diametern är och hittar inte åt det någonstans på google..

Hur kan man inte ha tillgång till att mäta upp det?

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

Random Hero
4 047 Inlägg
4 juni 2013
och hur vet du att dina inte har ett annat navmått än de på google?

Dog food lid. Backwards

Försöker iaf
12 819 Inlägg
4 juni 2013
Mack skrev:
Aga_Diff skrev:
Mack skrev:

Per-Gunnar skrev:

Hur kan man inte ha tillgång till att mäta upp det?

Så svårt är det väl inte, alla har inte plats att förvara sina fälgar inom räckhåll så det kan vara struligt att åka en bit bara för att mäta.. Jag tex har mina fälgar 30mil bort, enkel resa.

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

11 Inlägg
7 juni 2013
Trådstartare
Mack skrev:

Hade varit som lite enklare att mäta upp det själv om det inte var som jag själv skrev att jag inte hade möjlighet att mäta upp dom just då.. Satt nämligen 3 mil ifrån hemmet på min praktikplats (som jag uträttade sista dagen på då), så det var som därför jag undrade om någon hade någon aning om vad det var för mått.. Hade jag varit hemma hade jag självklart mätt upp det själv.

Sök