ja det blir nog grädden på moset, ska kolla in det senare
Basen kommer bli en DD 9515 + ny låda. samt klä om golvet därbak och lådan å så.
samt: DLS rs5a i dörrarna fram
Kicker ks35 i brädan ska bytas ut till faital pro
Ska drivas av Rockford fosgate t600.2 samt rockford fosgate t1500bd
Pioneer 80prs
så ser setupen just nu. har inga pengar att köpa värre
Extrazz skrev:
Vilket jobb!! Får man dit allting utan bekymmer sen då? Någon risk för att fukt/vatten tar sig in och det börjar rosta då?
Ja det är lite tids dödande
jag fick dit innertaket nu för att kolla och det gick dit utan problem dock får man inte lägga tjocka lager på vissa ställen där innertaket nästan ligger emot plåten.. jag dämpade inte på ställen för att täcka springor osv där jag tror det är tänkt för taket att andas så det borde inte vara något problem. var ingen fukt någonstans innan så har klarat mig bra mot vatten intrång också. slangarna vid dräneringen tejpade jag om då dom ligger mot en skav plåt annars var dom fina
Dannekkk skrev:
följer! håller på med ungefär samma operation på min v70 fast i segare tempo pga ekonomi som student
vart köpte du den "huben" för usb så man slipper ha en sladd vid mittfacket eller vad det heter? vill ha en för både USB och aux!
Härligt, Ja det är ju bättre än ingenting iallafall men man kan "fixa" mycket för lite pengar faktiskt
har ingen hubb. min stereo har 2x usb utgångar samt 2x aux så hehe..
Innertaket på- ska nog börja dämpa alla dörrar snart eller så blir det imorgon, sen är det bagaget och plåten vid skärmarna kvar