Nu har jag fått dit torkararmarna också:), nu är det bara bägge batterilådorna och montera spolarbehållaren och sätta fast batteriet sen är den klar för att reggas i september då den ändå skall besiktas:P.
Nu är donatorplåten tillkapad för stor på höger sidan fram till batterilådan så nu skall den bara kapas till och svetsas dit, vänster får jag ta plåt och bygga själv där, har ingen donatorplåt till den sidan:P.
Nu står han hemma igen och ihopskruvad fram:). nu är det bara sterion som skall monteras:P. Tanken är att den skall reggas nästa månad för då faller kontrollbesiktningen in:).
Fick köpt nya gasdämpare till bagageluckan som monterades på min 760:P och dom gammla hamnade på 740. vilken skillnad det var med nya trycker på knappen och den går upp helt av sig själv:P.
köpte du starkare än det skulle vara eller är det så orginal?
värkar var så orginal för det står volvo på dom:P vet inte om dom är den starka modellen:P. nu slipper man iallafall få luckan i huvudet igen på 740 för dom gasdämparna jag flyttade över då stannar luckan där man ställer den:P.