Inte funderat på dubbelhäftande tejp då? Min satt med det, och jag garanterar dig, hade bilen min körts från ett stup, det sista som hade lossnat det hade då varit vingen!
Inte funderat på dubbelhäftande tejp då? Min satt med det, och jag garanterar dig, hade bilen min körts från ett stup, det sista som hade lossnat det hade då varit vingen!
Känns tveksamt om en tejp ska kunna hålla i allt från +30 till -30 och året om?
vill ju inte att vingen ska ramla av på bilen bakom!
Esstrack blandar du inte. Kommer klart. Bara att börjar limma direkt med. Jag har hängt i en armatur som var limmad på en spegel. Det håller. Jag hade föredragit det framför Kjells saker. Detta är min åsikt så ingen tar illa vid sig.
Varför läser ingen instruktionsboken??
Och varför kan ingen stava ordentligt längre??
Esstrack blandar du inte. Kommer klart. Bara att börjar limma direkt med. Jag har hängt i en armatur som var limmad på en spegel. Det håller. Jag hade föredragit det framför Kjells saker. Detta är min åsikt så ingen tar illa vid sig.
men nu va det ju så att det va lika förpackningar på mekonomen som på kjell
finns en genomskinlig dubbelhäftande tejp med röd plast på som är grym. tror det är 3m. sitter som fan kan ja lova. använder den till allt möjligt på jobbet. bla lite dekorplaster m.m. limmade en vinge med den och den sitter då kvar
Om du tittar på limmet från Kjell & Co så är det Loctite, som råkar vara världsledande på såntdär.
finns en genomskinlig dubbelhäftande tejp med röd plast på som är grym. tror det är 3m. sitter som fan kan ja lova. använder den till allt möjligt på jobbet. bla lite dekorplaster m.m. limmade en vinge med den och den sitter då kvar
Är det deras härdande som du pratar om? Vet att 3M har en dubbelhäftande tejp som härdar. Inget kul om man råkar göra fel kan ja lova....
Får bli att skruva + limma. tog bort lite av hans gamla lim och ser att det är nån som har snott den från nån bil under vingens livstid sen limmat fast den på den jag köpte från
menmen. lika bra och va säker på att den sitter sen