har fastnat totalt med att få bort vajern på 240in... Ryckt och slitit som ett djur men får inte loss skiten. Jag hänger mig själv (100kg) för att få ned brickan som jag bara kan tänka mig ska bort för att få av vajern från gaffeln. men inte fan går det... kan lägga upp bild så ni ser, ser inte ut som på andra om jag har förstått hur folk beskriver hur det ser ut.
Någon som förstår vad jag snackar om och hur jag ska göra?
Hej! Brickan har ett spår...det spåret måste passa i ett urtag i skruven, annars skulle inte spåret i brickan finnas där.
Har du knackat lätt på brickan så du ser att den rör sig??? Rostlösarolja fodras!
aa, jag vet. har dragit som en oxe i ''vajereskallen'' så skiten var 1mm från att komma till vajern så den kunde glida ur. men det gick inte och efter att man har 3 fläskläppar och ont i käken efter alla gånger polygripen har lossnat tycker man att det borde finnas något bättre sätt. är nu också justerat vajern så den är skitslapp men går ej
Ta ett brytjärn och tryck fram kopplingsarmen så går det,man bör vara 2 pers.Du har väl släppt justeringen så mycket det går?Gummibufferten måste sitta på plats på armen.