ja nu är framstycket på dörrstolpen fastsvetsat! bilderna blev på sniskan av nån anledning men de får duga:P skärmbalken testmonteras, den va ja inte hundra nöjd med i passformen, har läst nånstans att dom inte är de heller ? som synes från baksidan på ena kortet där ja målat på svetsprimer fick jag förlänga den ca 15mm i bakkant mot dörrstolpen, antingen dålig passform? eller så har ja gjort nånting som inte riktigt ska vara som ja gjort de? eller kanske båda delarna vem vet? nu är den på plats iaf !
sista uppdateringen före besiktning, ska in om ca 40min å få min domm, blev klar 02,00 i natt, drygt å jobba idag all underedsmassa skrapas bort på inneskärm och balkar och allt slipas, sen målade jag 2 lager med epoxigrund. avslutade med att måla svart efter ja kittat alla skarver men blev ingen bild på de nu, men så här blev de iaf!
Ja det är lite roligt projekt.kommer bli bra blir efter bes så kommer sänkning och 19 tums fälgar=)kanske en ny lack med då..ville haft en kombi med hittade inga bra.
Jackson_ skrev:
Vette_joel skrev:
Ser riktigt bra ur ju..jag håller på med exakt samma sak.köpte mig en Amazon i fredags.den har stått under tak i över 10 år och inte varit igång på minst lika länge men startade upp den i lörgads och gjorde iordning kopplingen och nu så funkar den.riktigt roliga bilar att jobba med=)
Tackar.härligt att höra. Ja fantastiska bilar har aldrig en ny volvo klarat av inte ;-)
Ja det är lite roligt projekt.kommer bli bra blir efter bes så kommer sänkning och 19 tums fälgar=)kanske en ny lack med då..ville haft en kombi med hittade inga bra.
Jackson_ skrev:
Vette_joel skrev:
Ser riktigt bra ur ju..jag håller på med exakt samma sak.köpte mig en Amazon i fredags.den har stått under tak i över 10 år och inte varit igång på minst lika länge men startade upp den i lörgads och gjorde iordning kopplingen och nu så funkar den.riktigt roliga bilar att jobba med=)
Tackar.härligt att höra. Ja fantastiska bilar har aldrig en ny volvo klarat av inte ;-)
Okej. De låter inte dumt. Sitter 17" på min men tycker de inte ser ut som så i verkligheten, så en sänkning i framtiden kanske blir aktuellt :-) nä de är inte många amazon kombin man ser efter vägarna nu för tiden :p
Ja din blir nog bra den med=)va köper du delar till din amason några bra sidor?
Jackson_ skrev:
Vette_joel skrev:
Jackson_ skrev:
Okej. De låter inte dumt. Sitter 17" på min men tycker de inte ser ut som så i verkligheten, så en sänkning i framtiden kanske blir aktuellt :-) nä de är inte många amazon kombin man ser efter vägarna nu för tiden :p
Jackson_ skrev:
Vette_joel skrev:
Jackson_ skrev:
Sköning med knasiga idéer, förvirrad, sjuk& glömsk
6 526 Inlägg
25 juli 2013
har ingen koll på det, men förresten såg att ditt servo var bortplockat, finns en gubbe i hallstahammar som renoverar såna. Uno kruse tror jag han hette.
Okej. Jasså. Ja kan sälja den om de är så för nån sporadisk summa pengar. Men kommer inte montera tillbaka de. Blir nog nått roligt under huven ist med anndra bromsar å servo i framtiden :-)