Får passa på och tacka för en riktigt trevlig kväll, precis hemkommen från dagens aktiviteter. Och helt klart nöjd med tanken på hur vädret såg ut på hela dagen.
Dags att hitta nytt ställe att ha träffen på med tanke på poliser som har stenkoll varje gång, och ny Dragsträcka. Efter alla rustas klagomål så har ju snuten blivit hårda som satan.
Någon som har något bra förslag på vart man kan ha träffarna framöver?
Riktigt bra träff med tanken på vädret och att det vart så mycket folk kul att se.. Lite fylla men ändå skötsamt..Städningen efter träffen gick fort då fler börjar använda sopsäckarna som sitter uppe.. Ända som e minus är att folk fortfarande bränner däck bland bilarna när det finns rusta!
Trevlig träff fast regnet låg i luften. Många bilar fast andra träffar var.
O du grabben i Saaben som backade på våran traktor hoppas pappa är nöjd med dig när du kom hem med en buckla i stötfångaren. O du försök aldrig att spela dum igen då det var en hård duns för nästa ggn kanske bilen bakom inte har dragkrok.
Trevlig träff fast regnet låg i luften. Många bilar fast andra träffar var.
O du grabben i Saaben som backade på våran traktor hoppas pappa är nöjd med dig när du kom hem med en buckla i stötfångaren. O du försök aldrig att spela dum igen då det var en hård duns för nästa ggn kanske bilen bakom inte har dragkrok.
Tur att ni hade dragkrok! Alltså seriöst va fan är inte folk rädda om andras bilar för? Nu såg jag inte detta men skulle någon backa på min bil skulle de ta hus i helvete! Min bil jag lägger ner min själ i ska ingen annan jävel förstöra. O när folk har sådan brist på respekt att man backar in i någon då är det illa! Börjar förstå alla som parkerar en bit ifrån bilträffarna och går istället! Kanske man med ska göra framöver
Tack till StreetKnightCrew för en lyckad träff. tycker att alla som är på träffen kan vara lite "hårdare" mot idioterna som burnar på "rakan" samt inne bland bilarna. avspärrningsbanden gjorde ju viss skillnad, men det kan alltid bli lite bättre
i övrigt, tack alla trevliga som var där. längtar redan tills nästa träff...