Motorer utan turbo suger. Kolla in mina Projekt här.
Audi 80 GTE quattro GTE quattro -86
Audi 80 quattro -84 urq sedan
Bruksbilen Citroën eC4 Citroën eC4
de finns andra än sfro som typar å besar ombyggda fordon TESTA heter dom jag har pratat med dom om det å det verkar gå bra , ta kontakt med dom å hör så gör dom en besiktning av bilen ,,
de finns andra än sfro som typar å besar ombyggda fordon TESTA heter dom jag har pratat med dom om det å det verkar gå bra , ta kontakt med dom å hör så gör dom en besiktning av bilen ,,
Coolt! viste inte att det fanns någon annan organisation som typ besiktar fordon. Får höra av mig och kolla vad de säger.
Vart lite svårt att få tiden att räcka här under några veckor men har gjort litegrann. Mycket småsaker som pillas med som kanske inte gör att det blir så stora framsteg. Jobbar på med att försöka få stoppa i motorn. Lashcapsen är ivägskickad för inslipning så borde snart kunna stänga igen motorn.
Länge sen med uppdatering. Vart svårt å skriva något då det vart smågrejer hela tiden. Men nu är ventilspelen injusterad och kammarna samt kamremmen monterad. Riktigt kul . Har bara två AN3 kopplingar kvar att handla sen kan jag montera svänghjul, koppling och växellåda för att kasta i motorpaketet till helgen.