Härligt härligt!! Ja, det har hänt en hel del med bilen och NYA bilder kommer läggas upp snart!! Brist på tid som gör att jag inte hinner så mycket med projekt tråden. //hälsningar
Drian skrev:
Alltid lika kul att läsa en projekttråd med en ep3:a! Keep on! Ska självklart följas
Senast redigerat av Krrish (18 oktober 2013)
Life changes its beauty all the time, Nothing [Is] ForEver..
AutoR Fronten med mini regskylt på plats med Facelift angeleyes lysen och 5000k Xenon kit monterad! MASSIV med Kallluft till motorn nu Härligt insugsljud!
NYA fälgar 17x8 monterad och klart!!
OMP Fjäderbenstag Fram
Benen Tow Hook på plats,
Bytte org svarta TypeR stolar & sidopaneler till facelift röd färgade stolar och paneler.
Passade på och uppgraderade / monterade HERTZ ljudsystem Kit i bilen med slutsteg & 12" Baslåda
Led lampor till Instrument mätaren och övrigt interiör mitten konsol detaljer.
Senast redigerat av Krrish (6 april 2015)
Hærligt med det røda, blev en fin lyft i inredningen!
CAR Magazine: "Probably one of the greatest, most satisfying, most perfectly balanced and tuned drivers cars to be built this decade, if not this century."
Ser riktigt fint ut! Vart fick du tag på sidopanelerna?
Tack till positiv kommentaren, Sidopanelerna köptes privat på nätet.
Vilot skrev:
Hærligt med det røda, blev en fin lyft i inredningen!
Visst är det härligt med röda stolar, Röd både lyfter inredningen och ger ngt mer racebil känsla..
gancA skrev:
Ser snyggt ut!
Tack! långt ifrån klar än, ska svart tona rutor och sänka den med H&R sänkfjädrar och D2 camber bak och ev spacer till bakhjulen
Jollez skrev:
Riktigt snygg front!
Tack så mycket, Jag håller med dig Jag var lite tveksam i början men efter lackering och mini skylt på plats med svarta folierad detaljer blev det klar skillnad.
Skaffat nya fälgar istället, BBS LeMans Äkta splittfälgar 8x17" Fram och 9x17 Bak. Dessa ligger också ute på blocket, Svårt o bestämma mig... Har 4 uppsättning fälgar liggande hemma, behöver Cash!
DC-RaceHeader 4-2-1 rostfritt Går i tankar om att montera svetsa racekatt istället för flexrör, så man slipper montera av den inför besiktning varje år. Har ngt att fundera på iaf.. Tips och förslag uppskattas!
Bilder på tidigare monterad Xenon kit 5000K ljus sken. Mobil bilder!
Senast redigerat av Krrish (6 december 2013)
BBS LeMans Äkta avtagbar splittfälgar 8x17 Et 40 Fram & 9x17 Et40 Bak. Bultmönster 5x114,3 KÖpte dessa fälgar och provmonterade, men föll ej i smaken för mig SÅLD!
Senast redigerat av Krrish (4 april 2014)
Snygga fälgar, gillar dom! Jag funderar också på att sätta en kat där flexröret sitter. Men, tänk på att kattarna är ganska långa och att ett flexrör är ganska nödvändigt!