Hej!
Har tidigare lagt upp en annan köpråds-tråd ang en A3, men var inte alls säker på vad jag ville ha så avvaktade.
Nu har jag i princip bestämt mig att min första bil (är 19 bast) skall bli en S40 T5. Jag är enormt kräsen med vad jag vill ha och har nu hittat en bil som överensstämmer exakt med mina "krav".
Silver, T5, svart inredning, 18" fälgar, High Preformance ljud, rätt vine/spoiler, R-design ratt, spak, tygmattor och automat ser iallafall jag som ett plus.
Jag har tittat på denna fina skapelse och pratat med ägaren som verkar seriös och noggran. Killen äger en rekondfirma och har sådeles tagit hand om sin pärla utomordentligt. Den har bara två ägare inkl. honom.
http://www.blocket.se/vi/47297415.htmJag får den nyservad, nyrekondad in och utvändigt samt med nya bakdäck som var slitna för 98.000kr.
Hur låter detta? Är någon tusenlapp mer än vad den är värderad till som max på tex Bilpriser.se, men jag anser att om den har såpass mycket utrustning och är så fin, samt att jag får allt ovan gjort på den, det är värt det.
Men vad tycker ni?
Tacksam för svar!