Ja då kommer en liten uppdatering då om man nu ska kalla det för det...
Har inte haft så mycket tid övers till att göra saker då jag grejar med fälgarna ute hos farsan och varit lite saker nästan varje helg nu för mig. men idag var jag faktiskt där ute och småpyssla lite så får lägga upp några få bilder sen förra uppdatering tills nu.
Då bilen inte gick igenom besiktningen så blev det ju att handla nya saker och såklart köpte man original så man fick åka iväg till Karlstad och hämta sakerna och på väg hem sen så hade man ju med en kompis i hennes bil så blev lite små race
Här kommer det två detalj bilder på hur "fina" fälgkanterna är
men det ska ju fixas det också!
Bromsoljan funka inte på originalfärgen som låg under så blir att köpa sandpapper och slipa ändå
Ingen som vet förresten vad man ska ha och vilka grovlekar, eller ska man behöva använda det där google som alla pratar om
En liten före och efter bild
blev så mycket bättre när det gula försvann
test monterade lite idag när jag var ute och tycker dom fyller upp hjulhuset riktigt bra må jag säga
hoppas det blir bättre sen när det är gummi och när den blir mer jordnära
Sen märkte jag att ena däcket var lite ledsen så fick pumpa i mera luft var bara 1 bar i, hoppas inte det är något pys och fräs hål i det för fyllde på med luft när jag bytte om till sommardäcken.
Juste sen så är det ju detta med att få bilen närmare marken...
Hittade dessa
http://www.billiga-coilovers.se/shop/ta … 5557p.html och blev lite små chockad av priset så tänkte kolla med er om ni vet något om märket eller det testat själva?
Ja det var ju allt för mig just nu, som sagt så var det inte så mycket men imorgon så ska bilen få nya bromsskivor + belägg, nya handbromsbackar och ett nytt styrstag så ska försöka komma ihåg att fota lite då också