FAN SÅN TUR MAN HAR!!! Innan man skaffade garaget (läs sommaren förra året) så hade jag din tråd öppen i flera månader för att hänga med men sen dog data jäkeln jag hade det öppet på så tappade bort den... Men nu hittade jag den helt random igen! Lycka~
Måste bara säga att det är ett helt sjukt grymt projekt! Flyt med ett färdigt chassi!
Hahaha fan va najs ;D Gött att du hakar på! Jo, hade hyffsat flyt med chassiet! Tackar
Kommer ju att fucka alla volvo raggares skallar när du kommer backandes in genom svängarna och rätar ut den igen på vintrarna!
Fick tag i S4 bromsok bak! Blev montering av dem ikväll samt även en luftning av hela bromssystemet inkl. kopplingen
Smackade även dit däcken, känns mycket skönt att se 740:in med 17" Audi fälgar med 245´s bredd Hade varit trevligt att sänka ned bilen på hjulen men oljetråget sitter ju inte där än och inga bränslerör är dragna..
Du skulle ha ett par breddade plåtfälgar å sen ha ett par Volvo orginal navkapslar typ dessa, så att du får det där riktiga orginalgubbstuket på bilen!
Du skulle ha ett par breddade plåtfälgar å sen ha ett par Volvo orginal navkapslar typ dessa, så att du får det där riktiga orginalgubbstuket på bilen!
* Återmonterat oljetråg * Dragit pluskabel genom bil * Dragit bränslerör under bil till och från tank
Det som återstår nu är en beställning på bränslegrejjer, slangar, kopplingar mm.. Fylla alla vätskor och en liten oljekylare till växellådan, funderar bara på att dra ihop slangarna för en provstart! Även fastsättning av fuelcell i skuff
En provkörning är inte långt bort! Men nu kommer midsommar ivägen så blir väl efter det