Tack så mycket! Ska till uppsala och plugga så bilen kommer att ställas av om ca en månad.... men innan dess ska en ny bakstöt plus nya pipor på, eventuellt lite mer puts under huven resten tar jag nästa år, man måste ju ha något att göra då också
CAR Magazine: "Probably one of the greatest, most satisfying, most perfectly balanced and tuned drivers cars to be built this decade, if not this century."
Toppen tack før det! Hur långt bak in i støtfångaren går denna? Hur fæste du den?
CAR Magazine: "Probably one of the greatest, most satisfying, most perfectly balanced and tuned drivers cars to be built this decade, if not this century."
Denna föll mig verkligen i smaken!! Något fin puts du har och så har du fått till alla dessa små detaljer så otroligt bra. Vad är det för coils du har? Hur upplever du dom? Är sugen på skaffa själv hehe
Tack så mycket mercaa! Dom kommer från TA Technix och jag är väldigt nöjd med dom, det blir väldigt stöttigt att åka, men det blir det väl alltid om man ska ha en låg bil köpte mina coils från getlow, dom hade bra pris där
Den riktigt fin Fast jag vet inte med läppen, vissa vinklar så äre jävligt snyggt och andra, nja Är själv rätt sugen på samma läpp, så det är jävligt bra att du har mycket bilder med läppen så man ser den i typ alla vinklar